skip to main
|
skip to sidebar
Ing-Maries blogg
söndag 4 maj 2008
Våldet i Sverige
Var och varannan dag läser man eller hör man att någon har blivit mördad, våldtagen, knivhotats mm. Var skall det bära hän? Vågar man gå ut? Vägar man åka någonstans?
Man gör det väl på egen risk. Vad tycker ni?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(1)
▼
maj
(1)
Våldet i Sverige
Mina favoritböcker
Anna Holt
Anna Jansson
Arne Dahl
Marie Jundstedt
Stieg Larsson
Åsa Larsson
Andras bloggar
Lennart Evaldssons blogg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar