söndag 4 maj 2008

Våldet i Sverige


Var och varannan dag läser man eller hör man att någon har blivit mördad, våldtagen, knivhotats mm. Var skall det bära hän? Vågar man gå ut? Vägar man åka någonstans?

Man gör det väl på egen risk. Vad tycker ni?